Det er snart 1. juli igen, og dit fitnessabonnement skal forlænges igen. For at imødekomme nogle af de ønsker som vores medlemmer har givet udtryk for, har vi følgende tilbud:
Vil du kun træne på et hold i løbet af vinteren, kan du få et hold-abonnement for kun 700 kroner for en vintersæson. Du får ingen kode tilsendt, du dukker bare op på det hold du har meldt dig til.
Vil du træne mere, er det følgende priser der er gældende.
- Halvt års abonnement fra 1. juli til 31. december for 700 kroner.
- Eller et kvartal abonnement for 500 kroner. juli-september / oktober- december / januar-marts /april- juni
Betaling via MobilePay 52263 BallumIF
eller på vores konto nummer 9827 88200155550
Skriv en besked navn og hvad du betaler for.
Er du ny medlem bedes du sende en besked med følgende oplysninger: fulde navn, fødselsdato, adresse, mail og mobilnr til Conny (kasser) på mobilnr 41406304
Ny kode bliver sendt på din mail den 1. juli. Se evt spam/uønsket mail.
Vi glæder os til en god sommer og efterårssæson i vores dejlige Fitness center. Følg med på Facebook og “Vadehavslandsbyen Ballum”, hvor der i løbet af august måned vil komme et program for div. holdtræninger i vintersæsonen.